Friday 13 July 2012

Ayat minta putus dan penyepak sekali gus.



Sebagai lelaki , perkara terakhir yang kita mahukan adalah mencalarkan hati seorang perempuan ketika kita memutuskan untuk tidak lagi meneruskan hubungan.Bagi mereka yang nak mintak clash boleh try beberapa break up lines ni , kalau anda berani sangat lah J

“Sesetelah melalui perbincangan yang panjang dengan family ,saya rasa family saya tidak merestui hubungan kita.Terutamanya kucing saya”.

“Saya nak tukar jantina.”

“Saya topup pun 3ringgit awak mintak baju poplook macam mano saya nak makan”.

“Saya rasa perhubungan kita sia-sia sahaja memandangkan kakak awak dah kahwin” .

“Kawan awak cantik-cantik sebab tu saya couple dengan awak”

“Isteri saya tidak merestui lagi hubungan kita”

“Saya ingatkan awak lelaki”


Sekiranya anda minta putus dan awek anda bertindak seperti di atas , blog ini tidak bertanggungjawab.

Amaran : penulis tidak akan bertanggungjawab atas segala kemalangan dan insiden jika anda break-up menggunakan idea-idea dari ayat di atas. Apapun , semoga berjaya!

0 comments:

Post a Comment